Κραυγή αγωνίας για τη δραματική υποστελέχωση στις δημόσιες δομές υγείας της Βοιωτίας και τις αναγκαστικές μετακινήσεις γιατρών αποτέλεσαν οι χθεσινές κινητοποιήσεις της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Βοιωτίας (ΕΝΙΒ).
Με τρίωρη στάση εργασίας και συγκέντρωση στο Κ.Υ. Αλιάρτου, υγειονομικοί, φορείς και πολίτες, απαίτησαν άμεσες και μαζικές μόνιμες προσλήψεις προσωπικού, για τα δύο νοσοκομεία και τα τρία κέντρα υγείας της Βοιωτίας.
Αιχμή του δόρατος της κινητοποίησης ήταν οι αναγκαστικές μετακινήσεις ιατρικού προσωπικού από τα Κ.Υ, που “αποδυναμώνουν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, επιβαρύνουν του υγειονομικούς και υπονομεύουν την ασφαλή και ποιοτική περίθαλψη των πολιτών”.
Στη συγκέντρωση έδωσαν το παρών ο Δήμαρχος Αλιάρτου-Θεσπιέων Γιώργος Αραπίτσας, οι πρόεδροι των των συλλόγων εργαζομένων στα νοσοκομεία Λιβαδειάς και Θήβας, εκπρόσωποι του Ιατρικού Συλλόγου Λιβαδειάς, συνταξιουχικών σωματείων κ.α.
Παρών ήταν και ο αντιπρόεδρος της ΟΕΝΓΕ, Αλέξανδρος Τζάνος, ο οποίος αναφέρθηκε στις δύσκολες εργασιακές συνθήκες που αντιμετωπίζουν οι γιατροί, με εξαντλητικά ωράρια, χαμηλές αποδοχές και συνεχή αβεβαιότητα με τις συνεχείς μετακινήσεις.
